Predstava:

S trebuhom za kruhom

S trebuhom za kruhom je predstava, ki govori o iskanju svojega poklica, jaza in izraza, pa tudi o poti, vztrajnosti, ne-obupovanju in o tem kako najti tisto, kar nam bo dalo zadovoljstvo in kruh za življenje. V uri in pol vas popeljem na zabavno pot svojega šolanja, od prvega razreda osnovne šole pa vse do danes. Predstava je primerna za odrasle in mladino starejšo od 16 let.

V monokomediji vključujem in prepletam različna znanja in veščine gledališke umetnosti: stand-up komedijo, lutkarstvo in kot prva v Sloveniji tudi posebno zvrst gledališke umetnosti – ventrilokvizem.

Ventrilokvizem ali trebuhogovstvo je tehnika govorjenja brez premikanja ustnic, s katero se ustvarja iluzija, da glas prihaja od druge osebe ali predmeta. V moderni zgodovini ventrilokvizma je ta postal forma komedije, kjer izvajalci pogosto uporabljajo lutke. Zato se kot posebni gost v predstavi pojavi tudi Coco Ch.Adel, lutka mladega petelinčka, ki ima čisto svoj pogled na svet. Precej drugačen od mojega.

V letu 2016 sem s predstavo S trebuhom za kruhom in magistrskim delom z istim naslovom magistrirala na AGRFT in za oboje prejela tudi študentsko Prešernovo nagrado.

Podatki o izvajalcih: Igrata – Lucija Ćirović in Coco Ch.Adel,  Avtorica – Lucija Ćirović, Režija – Boštjan Štorman, Glasba – Goran Završnik

Slike

S trebuhom za kruhom

Povezava

Slike:

Stand-Up

Povezava

Stand-up:

Stand-Up

V stand-up komedijo sem padla po množici ovinkov. Najprej sem 2003 začela nastopati v obliki kostumiziranih likov (na kar je vplivala vloga Fate), potem pa sem do leta 2007 počasi, a pogumno prešla v popolnoma avtorsko, osebnoizpovedno, obzervacijsko komedijo. Do danes sem nastopala tako na vseh vidnejših stand-up dogodkih (Festival Lent, Panč festival, StendAp na Trnfestu…), javnih in privatnih prireditvah v Sloveniji, kot tudi v tujini (Hrvaška, Srbija, Bosna…).

Organizirala sem tradicionalne Stand-up večere z Lucijo Ćirović in gosti v sklopu Grajskih večerov v Ribnici, sodelovala v televizijskih projektih RTS stand-up show na mariborski RTS TV, Planet Stand-up na Planet TV, StendAp predstavlja, Roast Vid Valič in Na žaru z Ladom Bizovičarjem na POP TV. Od leta 2016 sem, kot edina slovenska ventrilokvistka, v svoje nastope postopoma začela vpeljevati tudi ventrilokvistične (trebuhogovorske) točke za odrasle, z lutko petelinčka Coco Ch.Adela.

Predstava:

Ventrilokvizem

Kaj sploh je ventrilokvizem? Ventrilokvizem oz. trebuhogovorstvo je zelo stara veščina, ki izhaja še iz antike. Takrat so zanjo uporabljali tudi druga imena, a se je do danes, kljub napačnemu predvidevanju, obdržalo ime ventrilokvizem. Pojem ventrilokvizem je namreč sestavljenka latinskih besed »venter« (trebuh) in »loqui« (govoriti), ki združeno pomenita »trebušni govor«, tako pa so ga poimenovali, ker so mislili, da gre res za govorjenje iz trebuha. V resnici pa je to zvrst gledališke umetnosti z značilnim govorjenjem brez premikanja ustnic, pri kateri se ustvarja iluzija, da glas prihaja od druge osebe ali predmeta. Veščine sem se naučila sama, preko tujih knjig, interneta in z ogromno vztrajnosti in vaje. V moderni zgodovini ventrilokvizma je ta postal forma komedije, kjer izvajalci pogosto uporabljajo lutke. Moja prva lutka, s katero sem začela izvajati ventrilokvistične točke, je petelinček z imenom Coco Ch.Adel, ki je poseben patron in me pogosto spravlja v zadrego.

V juliju 2019 sem se kot prva slovenka prvič udeležila tudi mednarodne Ventrilokvistične konference v ameriškem Cincinnatiju, kjer sva se s Cocotom predstavila ameriški publiki, v angleškem jeziku. Z nastopom sva naredila dober vtis, moje ime pa se je pojavilo tudi v članku o velikih ventrilokvistih današnjega časa, v reviji Forbes.

Slike

Ventrilokvizem

Povezava

Slike:

Gledališče iz desnega žepka

Povezava

Predstava:

Gledališče iz desnega žepka

Gledališče iz desnega žepka na prvi pogled deluje majhno, saj se vsa scena, lutke, rekviziti, obleke, ozvočenje in še dva nastopajoča, lahko stlačimo v en sam avto. A ko se vse skupaj pojavi na odru (brez avta, seveda), postane veliko in polno presenečenj. V Gledališču iz desnega žepka ustvarjava lutkovno-igrane predstave za otroke, ki so magične, zanimive, iskrive, duhovite in tudi poučne. Do danes sva imela na repertoarju več kot 10 različnih otroških predstav, s katerimi sva izvedla več kot 450 ponovitev, nastopala povsod po Sloveniji in tudi v tujini (Avstrija, Italija, Hrvaška). Nekatere predstave so odšle v zaslužen pokoj, druge pa so še kako žive. Še vedno si lahko ogledate predstave: Poklic coprnice Mice (2004), Peter Strah (2005), Motovilčica (2009), Gospa Pehtra (2012), Škratovo ime (2015) in Palček Nos (2019).

Za naročila, več informacij o predstavah in koledar nastopov Gledališča iz desnega žepka obiščite povezavo.

Predstava:

Grdi raček

Leta 2017 se je slovenska skladateljica Nina Šenk odločila, da bo prvič napisala glasbo za otroke; resno, klasično, koncertno. Za osnovo je izbrala zgodbo Hansa Christiana Andersena Grdi raček. Povabila me je k sodelovanju. Skupaj sva priredili tekst, nato pa sem postala pripovedovalka. Glasbo je izvedel Trobilni ansambel Slovenske filharmonije in tudi premiera je bila v njihovi matični hiši. Glasbena pravljica Grdi raček je bila istega leta, z isto zasedbo, v sodelovanju z Radio Slovenija, Program ARS tudi posneta in izdana na CD nosilcu zvoka.

Slike

Grdi raček

Povezava

Slike:

Ribič Pepe

Povezava

Predstava:

Ribič Pepe

Takoj sem bila za. Po nekaj vajah smo skupaj določili kakšnega karakterja bo Kakadudu in s kakšnim glasom se bo oglašal. V seriji pa nastopa še ena lutka, lisjak Foksner, ki se je v prvih sezonah vsakič pojavil samo za nekaj trenutkov in nato zopet izginil. Njegove prizore smo snemali ločeno, kar mi je omogočilo, da sem lahko tudi njemu posodila glas in prevzela tudi njegovo animacijo. Snemanja so se začela in še vedno potekajo vsako poletje v Studiu 4 Televizije Slovenije. Studio 4 je virtualni studio. To pomeni, da je ves studio modre barve. Ko ga kamere posnamejo, pa se na posnetku namesto modrine pojavijo narisani pomol, svetilnik, morje, ptice, ladje … Serijo Ribič Pepe še vedno snemamo, se pa skozi vse sezone stalno malce spreminja; od tega, da se menjajo teme o katerih je govora, rubrike, scenografije, uvodne špice, so v seriji začeli nastopati otroci, Ribič Pepe hodi po terenu in obiskuje šole … do tega, da je lisjak Foksner poslal enakopraven član ekipe, kar je zahtevalo novega animatorja. Zato se nam je pridružil še Boštjan Štorman, ki animira Foksnerja, še vedno pa mu sama posojam glas.

Predstava:

TV Dober dan

TV Dober dan je bila nanizanka na komercialni televiziji POP TV in je postala velik hit. Z vlogo snažilke Fate v seriji sem sama dosegla širšo prepoznavnost. Čeprav začetek predvajanja datira v prejšnje stoletje, pa je spomin na nanjo še vedno močno prisoten pri slovenskih gledalcih. Serijo so imeli radi in jo še danes, vedno znova, radi gledajo. Zgodba TV Dober dan govori o ustanovitvi nove televizije in o vseh možnih zapletih v zvezi z njo. V seriji se pojavlja 12 stalnih oseb, s podporo občasnih gostujočih likov. Fata je bila zadolžena za čistočo, poosebljala pa je priseljence z Balkana, neizobražen kader, z veliko mero zdrave pameti.

Glede na to, da serija v letu 2019 praznuje 20-letnico, sem se odločila, da lik Fate ponovno oživim. Še vedno bo to ena in edina, hudomušna in iskriva snažilka Fata, le da bo v drugi obliki; Fata bo od sedaj naprej živela kot lutka!

Slike

TV Dober dan

Povezava

Kontaktne možnosti

Kontaktirajte me

Pišite ali kličite, le ne obupajte:

Pokličite me

Prisotna sem na socialnih omrežjih